ČLANCI

Proces učenja je ključan za suočavanje za svakodnevnim izazovima, bilo to profesionalno učenje namjenjeno terapeutima, edukatorima, liječnicima ili drugim stručnjacima ili učenje za svakodnevni život.
Kako preživjeti na terapijama, kod liječnika ili pri boravku u bolnici

U radu s djecom dosta se često dešava da pri dolasku na terapije djeca pokazuju stanja koja nam govore da su vrlo uznemirena. Okolina u kojoj radni terapeuti rade je:  prostorija koja poziva na igru, zbog opreme poput ljuljački, visećih vreća, penjalica, bazena s lopticama, polica s mnogorbojnim igračkama,   prostorija u kojoj se nalazi stol, stolice,police s materijalima za pisanje, čitanje, igranje za stolom, računalo I printer te ploča,  dom, škola, zajednica djeteta s kojim radimo.  Iako su vrlo često naše prostorije, kako bi tata jedne moje prijateljice rekao “skoro pa prilagođena za odrasle”, odnosno skroz po mjeri djeteta, nove osobe, stres u roditelja, izazov koji prostorija kod djeteta s teškoćama izvođenja svakodnevnih aktivnosti […]

Pročitajte više
Senzorička integracija – VESTIBULARNI SUSTAV – GDJE SE NALAZIM U SVOJOJ OKOLINI – Epizoda 2/5

Vestibularni sustav (sustav za ravnotežu), kao što i sama riječ kaže, osigurava ravnotežu i osjećaj centra, što je ključno za mnoge vještine i mnoge dnevne aktivnosti. On je ključan kako bi uspješno koristili naše tijelo, predmete i svijet oko nas jer nam daje informaciju gdje se nalazimo (gdje je dolje, gdje je gore, gdje je […]

Pročitajte više
Senzorička integracija – DODIR - preživljavanje, razvoj i društveni život – Epizoda 4/5

Život u pandemiji je utjecao na niz promjena u našem ponašanju. Kako dajemo ruku kada se upoznajemo ili pozdravljamo, koliko grlimo one koje volimo, koliko blizu dolazimo do poznatih, odnosno nepoznatih. Sve prije navedeno je vezano za jedan od naših najvećih organa i jedan od, prema dr Jean Ayres, 3 ključna senzorička sustava. Sustav koji […]

Pročitajte više
(Samo)regulacija – RT perspektiva

Za uspješnu participaciju u izvedbi svakodnevnih aktivnosti, bile one bazične (odijevanje, njega liga, njega tijela, odlazak na wc) ili instrumentalne (briga  o dome, briga o ljubimcu, briga o drugome), školske ili aktivnosti igre, djetetu je potrebna primjerena razina usredotočenosti (fokusiranosti) na ono što se radi, smirenosti i dovoljno pažnje  (alertnosti), odnosno optimalno stanje za suočavanje […]

Pročitajte više
Naša ljubav prema radnoterapijskoj profesiji pomaknula je granice naših promišljanja o tome kako i gdje bi usluge re/habilitacije trebale biti osigurane svima, tamo gdje se pravi život odvija.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram