Samoregulacija je temelj dugoročnog fizičkog, psihičkog, bihevioralnog i obrazovnog blagostanja djeteta (Shanker,
2012).
Samoregulacija je temelj dugoročnog fizičkog, psihičkog, bihevioralnog i obrazovnog blagostanja djeteta (Shanker,
2012).
UVOD Rukovođenje i organizacija vremena je jedna od izvršnih funkcija nužnih za izvršavanje svakodnevnih zadataka, aktivnosti. Rukovođenje i organizacija vremena, kao kognitivna vještina uključuje sposobnost primjerene procjene koliko vremena imamo na raspolaganju i kako to vrijeme iskoristiti da bi izvršili zadatak. Izvršne funkcije ili vještine su viši mozgovni procesi koji su uključeni u cilju usmjerene […]
U radu s djecom dosta se često dešava da pri dolasku na terapije djeca pokazuju stanja koja nam govore da su vrlo uznemirena. Okolina u kojoj radni terapeuti rade je: prostorija koja poziva na igru, zbog opreme poput ljuljački, visećih vreća, penjalica, bazena s lopticama, polica s mnogorbojnim igračkama, prostorija u kojoj se nalazi stol, stolice,police s materijalima za pisanje, čitanje, igranje za stolom, računalo I printer te ploča, dom, škola, zajednica djeteta s kojim radimo. Iako su vrlo često naše prostorije, kako bi tata jedne moje prijateljice rekao “skoro pa prilagođena za odrasle”, odnosno skroz po mjeri djeteta, nove osobe, stres u roditelja, izazov koji prostorija kod djeteta s teškoćama izvođenja svakodnevnih aktivnosti […]
Vestibularni sustav (sustav za ravnotežu), kao što i sama riječ kaže, osigurava ravnotežu i osjećaj centra, što je ključno za mnoge vještine i mnoge dnevne aktivnosti. On je ključan kako bi uspješno koristili naše tijelo, predmete i svijet oko nas jer nam daje informaciju gdje se nalazimo (gdje je dolje, gdje je gore, gdje je […]