Jedna od naših #viRtualnihTerapeutkinja ja u stvarnom životu bila malo protresena #POTRESom, pa joj treba više vremena i motivacije kako pomogla našem timu napraviti novu 5. virtualnu #UČIonicu/ #IGRAonicu. U ovo vrijeme to je normalno, dozvolimo sebi prostor za podizanje u optimalnu razinu funkcioniranja. Ako Vam treba podrška u pronalaženju koncentracije za vaše aktivnosti, slobodno pogledajte upute koje možete preuzeti ovdje. Dok se ne otvori naša 5. virtualna #UČIonicu/ #IGRAonicu nešto bi Vas zamolili. Naime,
  Senzorička integracija, prema ICF-u (Međunarodna klasifikacija funkcioniranja, nesposobnosti i zdravlja) je svrstana u područje tjelesnih struktura i funkcija . ICF je meni kao radnom terapeutu kvalitetniji način opisivanja stanja pojedinca uzrokovanog bolešću, stanjem jer ICF  pruža osnovu za procjenu funkcioniranja osobe te postoji preporuka za njeno komplementarno korištenje sa Međunarodnom klasifikacijom bolesti i srodnih zdravstvenih problema – MKB-10 (odnosno ona šifra koja stoji uz dijagnozu). Ova klasifikacija više odgovara jer govori o pojmovima kojima se bavimo u
Jedna od svakodnevnih okupacija djeteta je ŠKOLOVANJE. Proces školovanja od djeteta zahtjeva sudjelovanje u akademskim aktivnostima poput primjerice matematke, hrvatskog, prirode, domaća zadaća, zatim ne-akademskim aktivnostima poput suradnje/igre za vrijeme odmora, objedovanja u školskom restoranu/kuhinji, te sudjelovanju u aktivnostima na hodniku, ekstrakulikulranim aktivnostima poput sportova, gimnastike, plesa, jezika te vokacijskim aktivnostima. Jedan od prvih koraka, naravno tijekom ili iza pregleda radi upisa u školu je nabavka školske torbe. Putem ovog kratkog videa, naše stručnjakinje, radne
U posljednje vrijeme se dosta govori o praksiji, izazovima praksije te na koji način utječu na svakodnevno funkcioniranje. Praksija dolazi iz latinske riječi “raditi, provoditi”, no njen opis je daleko od te dvije riječi. Prema Ayres, praksija je neuorloški proces kroz koji kognicija usmjerava motoričke akcije (Ayres, 1985). Laički rečeno, praksija uključuje stvaranje ideje što želim raditi (ideacija), zatim planiranje onoga što želim raditi (motorička organizacija ili motoričko planiranje), provođenje planirane akcije (izvedba) i sposobnosti refleksije
Skip to content