Glavni cilj nam je omogućiti svakom pojedincu postizanje maksimalne neovisnosti i kvalitete života. Područje djelovanja radne terapije i osnovni princip djelovanja, temelji se na teoretskim konceptima poznavanja razvojnih osobina pacijenta. Stoga radni terapeut nužno treba poznavati anatomske, fiziološke, motoričke i kineziološke osobine pacijenta unutar cjelovitog pristupa u procesu liječenja, rehabilitacije i habilitacije.

U nastavku možete pročitati tko smo mi, što i kako radimo.

Kada želimo nešto promijeniti u životu, bilo to način kako se ponašamo, kako radimo, kako doživljavamo život, kako hranimo dijete, način na koji no, kako se krećemo, kako pišemo, način na koji se naše dijete igra, način na koji se druži, komunicira ili spava, u pravilu kreće se od onoga što je očekivano za dob, spol i uloge koje dijete trenutno ima i to se uspoređuje s onim što ja, moj bližnji, moje dijete može, odnosno još bolje ne može. I to bude jako teško.

Zato smo mi odlučili “okrenuti pilu na drugu stranu” i krećemo od onoga što dijete najbolje radi, što ono može.

To procjenjujemo kroz procjene koje nam daju uvid u svakodnevne aktivnosti, kako ih provodite, što vas veseli i što bpromijeniti. Nakon toga gledamo sposobnosti, odnosno vještine koje imate vi kao roditelj, vi kao osoba, vaše dijete i vaša okolina. To nam daje snage u intervenciji na kojima gradimo plan za dalje. Nakon toga sagledamo izazove koje imate i gdje bi trebalo napraviti “skelu” kao kada gradite kuću, koja će nam pomoći, osnažiti nas da krenemo na put u novom smjeru. 

Uz sve to pokušavamo saznati mrežu vaše podrške i ako ona treba “dodatni vez” onda vas povezujemo s roditeljima, osobama koje vaš put prolaze, sa stručnjacima koji bi vam mogli pružiti dodatnu podršku itd. I to je to.


Skip to content