ČLANCI

Proces učenja je ključan za suočavanje za svakodnevnim izazovima, bilo to profesionalno učenje namjenjeno terapeutima, edukatorima, liječnicima ili drugim stručnjacima ili učenje za svakodnevni život.
RAZINA UZBUĐENJA (engl arousal level)

Razina uzbuđenja, ili engleski termin arousal, podrazumijeva koliko smo mi budni ili umorni u datom trenutku kako bi zaprimili, organizirali, obradili i iskoristili informacije, akcije, situacije u kojima se nalazimo. Definicija razine uzbuđenja bi bila da je ona sposobnost održavanja optimalne razine izvođenja  i održavanja pozornost i dovršavanja zadatka prema zahtjevima postavljenim od samog sebe […]

Pročitajte više

Igra i što sve bi terapeut (i roditelj, odgajatelj, učitelj) želio imati u svom #RuksakuVještina da bi mogao razvijati igru u djeteta Igra se često smatra nebitnom ili nevažnom pa se posljedično i terapijski susreti koji izgledaju "jednostavno kao igra" smatraju nečim manje vrijednim. Nekako je uvriježeno mišljenje da je smislenije i učinkovitije da dijete […]

Pročitajte više
Samoregulacija

Samoregulacija je temelj dugoročnog fizičkog, psihičkog, bihevioralnog i obrazovnog blagostanja djeteta (Shanker,
2012).

Pročitajte više
ORGANIZACIJA VREMENA - Kako izbjeći ulogu Zeca iz Alice u zemlji čudesa​

UVOD Rukovođenje i organizacija vremena je jedna od izvršnih funkcija nužnih za izvršavanje svakodnevnih zadataka, aktivnosti. Rukovođenje i organizacija vremena, kao kognitivna vještina uključuje sposobnost primjerene procjene koliko vremena imamo na raspolaganju i kako to vrijeme iskoristiti da bi izvršili zadatak. Izvršne funkcije ili vještine su viši mozgovni procesi koji su uključeni u cilju usmjerene […]

Pročitajte više
Naša ljubav prema radnoterapijskoj profesiji pomaknula je granice naših promišljanja o tome kako i gdje bi usluge re/habilitacije trebale biti osigurane svima, tamo gdje se pravi život odvija.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram