Poteškoće senzoričke integracije se mogu uočiti u svim razvojnim fazama, te u skladu s aktulanim istraživanjima rana intervencija, odnosno stvaranja okoline poticajne za nadilaženje izazova su ključni. Znakovi i simptomi poteškoća senzoričke integracije, praksije i senzoričke regulacije u dojenčadi i male djece (©Roley, Crowley 2006; 2016) Neke savjete možete pronaći priručniku za roditelje kojeg su pripremile naše stručnjakinje i kojeg možete preuzeti ovdje. Interesantan video vezan uz znakove pretjerane stimulacije i poteškoće samoregulacije
U 2019. godini započeli smo sa provedbom strategija i metoda usmjerenih na osnaživanje roditelja djece koja imaju izazove u izvedbi svakodnevnih aktivnosti. Jedna od aktivnosti je i naš #RuksakVještina čija prva serija je završila ovaj vikend. Kako su roditelji izrazili želju za nastavkom radionica, pokrenuti ćemo novu seriju #RuksakaVještina uz povremene susrete s stručnjacima radnim terapeutima #TeaWithAnOT . Prvi susret organiziramo s našom dragom kolegicom Shay McAtee. Shay je godinama radila s dr Ayres te je nastavila dijeliti svoje znanja i
Zaprimanje, obrada i primjereno korištenje senzornih informacija esencijalno je za razvoj, učenje, istraživanje. Različita senzorna iskustva djeci pružaju mogućnosti da se osvijeste što mogu učiniti sa svojim tijelom i okolinom u kojoj se nalaze, razviju vještine koje su im potrebne, postanu uspješna u odabranim aktivnostima. Djeca su (trebala bi biti) mali istraživači koji kroz uključenje u nove aktivnosti, primjerene dobi, stječu nove spoznaje i uče o sebi i svijetu oko sebe. Dr. A. Jean Ayres, radna
Ljudskim bićima je usađena potreba za održavanjem unutrašnje ravnoteže. Sposobnost samoregulacija je prema prof. Shanker “sposobnost prilagodbe svoga uma i tijela za postizanje i zadržavanje optimalne razine uzbuđenosti potrebne za izvedbu zadatka ili aktivnosti“. Samoregulacija kompetencija koja uključuje vještine poput svjesnosti vlastitog stanja uzbuđenja i načina kako mijenjati razinu uzbuđenja, zatim pažnju, radnu memoriju, kognitivnu fleksibilnost. Samoregulacija je vještina koju dijete uči, pa se nekako uvriježilo mišljenje da su poteškoće samoregulacije najčešće povezana sa popustljivim
Skip to content