Poštovani sudionici tečaja Od (senzoričke) procjene do intervencije 0-3 - Ruksak vještinaⒸ

Ovdje možete pronaći dodatne materijale koji prate edukaciju na kojoj sudjelujete. Materijali će osigurati da osnažite svoje vještine primjene (senzoričke) procjene u djece dobi  0-3 te Vam pomoći u postavljanju ciljeva i plana intervencije, praćenja rezultat, dokumentaranja prakse kao i savjetovanja roditelja.

  1. Aktivnost prije tečaja

Pogledajte literaturu koja se nalazi ovdje

Dodatni materijali:

Pitanja koja postavljamo roditeljima kako bi započeli identificiranje poteškoća senzoričke integracije koji utvječu na svakodnevno funkcioniranje možete pronaći ovdje 

  1. Aktivnosti - nakon tečaja

Tijekom radionice razgovarali smo o važnosti svakodnevnih aktivnosti kao sredstva stvaranja informirane odluke o tijeku intervencije. Za radne terapeute jedan od zanimljivih radova koji osnažuje prepoznavanje važnosti svakodnevnih okupacija je članak Elisabeth Yerxa “Confessions of an Occupational Therapist who became a Detective”.

Jedna od radnoterapijskih procjena koja nam može osigurati uspješno postavljanje ciljeva intervencije je Kanadska mjera okupacijskog izvođenja, a o njoj i njenoj primjeni možete pronaći više ovdje.

Iskustveno učenje je takoreći „učenje radeći“, nešto što nama terapeutima dolazi prirodno (učimo naše terapeutske vještine kroz terapeutski rad), a definira se kao dinamičan holistički proces koji ujedinjuje djelovanje i promišljanje. Kada koristimo iskustveno učenje u savjetovanju roditelja, možemo se voditi sa ova četiri koraka (prikazati ćemo na primjeru savjetovanja roditelja o senzoričkim različitostima i načinima primjene senzoričkih strategija u svakodnevnom životu):

  1. konkretno iskustvo naših senzoričkih različitosti koje možete provesti kroz upitnik VARK  koji možete biti  temelj za 
  2. refleksivno zapažanje i razmatranje za koje možete koristiti upitnik koji se nalazi ovdje
  3. primjena strategija u svakodnevnom źivotu na temelju uoçenog tijekom terapije kako bi se osigurao  koncept generalizacije 
  4. samostalno  stvaranje novih strategija 

U radu sa bebama dobro je poznavati Vještine prepoznavanja S.O.S. /S.T.O.P. znakova znakove koje moźete pronaći ovdje

U provedbi procjene svakako preporučamo korištenje upitnika za roditelje, jedan koji mi koristimo je  Infant & toddler Dunn senzorički profil kojeg možete preuzeti ovdje.

Kada ste prosli sve materijale, lijepo Vas molim da ispunite ispit koji se nalazi na slijedećem linku te nakon uspješne provedbe molim Vas da  pošaljete print screen ocjene koju ste dobili na mail kojim ste dobili informacije u završnim zadacima.

Naša ljubav prema radnoterapijskoj profesiji pomaknula je granice naših promišljanja o tome kako i gdje bi usluge re/habilitacije trebale biti osigurane svima, tamo gdje se pravi život odvija.
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram